از جنس این قهرمان که باشی، پس از جنگ نیز راه نجاتت را خواهی یافت
مجید پازوکی اول فروردین سال 1346 متولد شد. از همان اول گویا در رگهایش خون انقلابی جوشش داشت چرا که با اوج گرفتن مبارزات مردمی، او نیز مبارزی کوچک نام گرفت و در روز 17 شهریور مجید در قیام مردمی شرکت داشت. انقلاب که پیروز شد مجید 11 ساله برای دیدن امام سر از پا نشناخته و به مدرسه رفاه رفت تا مرادش را زیارت کند و این آغاز ورق خوردن دفتر عشق سربازی حضرت روحالله بود.
مجید بعدها به عضویت بسیج درآمد و برای گذراندن دوره آموزشی در سال 1361 رنگ و بوی جبهه گرفت و زخمهای تنش دفتر خاطراتی از رزم بی امانش شد. یک بار از ناحیه دست راست مصدوم شد و بار دیگر از ناحیه شکم که این بار وضعیت جسمیاش اصلا خوب نبود، اما او همه چیز را به شوخی میگرفت و درد را با خنده پذیرایی میکرد.
پس از پایان جنگ در سال 1369، منطقه کردستان، کانی مانگا و پنجوین حضور او را به خاطر سپردند اما دفاع همچنان برای او ادامه داشت و در هفتاد ماه حضور در جبهه ها و شرکت در بیست عملیات متوقف نشد. دوست داشت راهی که در آن وارد شده را ادامه دهد و از این رو به لشکر 27 محمدرسول الله(ص) پیوست و در خیل جستوجوگران نور قرار گرفت. آن هم در حالی که تشکیل خانواده داده بود و دوپسر داشت.
ادامه مطلب اخلاص در عمل را از حضرت علی(ع) بیاموزیم...
ما را در سایت اخلاص در عمل را از حضرت علی(ع) بیاموزیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 18:24