اینکه می گویند گفتن هر ذکری برای هر شخصی جایز نیست
واقعیت دارد؟؟!
این ادعا که «بیان و استمرار بعضی از ذکر ها، اذن استاد میخواهد دروغی بی نیست
میگویند ذکر یونسیه فقط با اجازه استاد جایز است و برای باز شدن چشم برزخی است! حال چگونه به چنین اساتیدی دسترسی یابیم و آنها از که اجازه گرفتهاند؟
متن و ترجمه ذکر یونسیه به شرح ذیل است:
«لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (الأنبیاء، 87 و 88)
ترجمه: (گفت:) معبودی (الهی) جز تو نیست، منزهی تو، من از ظالمین بودم (به خودم ظلم کردم) *
که خداوند کریم در پاسخ و استجابت میفرماید:
«فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَنَجَّینَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَکَذَلِکَ نُنجِی الْمُؤْمِنِینَ»(الأنبیاء، 87 و 88)
پس [دعاى] او را برآورده کردیم و او را از اندوه رهانیدیم و مؤمنان را [نیز] این چنین نجات مى دهیم.
الف – این ادعا که «بیان و استمرار ذکر یونسیه اذن استاد میخواهد»، دروغی مانند: «ذکر لا إله الا الله، نگویید که فقر میآورد» - «زیارت عاشورا نخوانید که لعن دارد» - «زیارت نروید و توسل نکنید که شرک است» و ... میباشد و هدفی از این دروغها به جز دور کردن مسلمانان از آموزهها و آموزگاران وحی و بالتبع دور کردن از خداوند متعال نمیباشد.
ب – استاد و مربی اولیه، همان خداوند علیم و حکیم است که این ذکر را به حضرت آدم علیهالسلام آموخت و بدین واسطه توبهاش را قبول کرد و به حضرت یونس علیهالسلام آموخت و بدین واسطه مورد لطف و رحمتش قرار داد و توسط پیامبر اکرم و اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین به همگان آموخت و توصیه کرد، تا بدین واسطه گناهانشان را ببخشد و اگر چنین دعا کردند، همّ و غمّشان را بر طرف سازد.
ادامه مطلب اخلاص در عمل را از حضرت علی(ع) بیاموزیم...
ما را در سایت اخلاص در عمل را از حضرت علی(ع) بیاموزیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 260 تاريخ: يکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت: 11:08