آیا زن برای به آسایش رسیدن مرد آفریده شده است؟

خرید بک لینک


آیا زن برای به آسایش رسیدن مرد آفریده شده است؟


خلقت ازدواج و قراردادن مودت و مهربانی میان زن و شوهر از آیات و نشانه های خداست

چرا زن برای به آسایش رسیدن مرد آفریده شده است؟
این نکته در بیست و یکمین آیه از سوره روم است که می فرماید:


«وَ مِنْ ءَایَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکمُ مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْکُنُواْ إِلَیْهَا وَ جَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فىِ ذَالِکَ لاََیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُون»و از نشانه هاى او اینکه همسرانى از جنس خودتان براى شما آفرید تا در کنار آنان آرامش یابید، و در میانتان مودّت و رحمت قرار داد در این نشانه هایى است براى گروهى که تفکّر مى کنند!

در این سوره خداوند به نشانه هایی که نشانگر وحدانیت او و تدبیرش در اداره عالم است می پردازد. و از آیه 20تا25 و با تعبیر "مِن آیاته" به چند نمونه اشاره کرده است. از جمله همین آیه مورد نظر است که به رابطه تسکین دهنده زن و شوهر اشاره می کند.

ادامه مطلب
اخلاص در عمل را از حضرت علی(ع) بیاموزیم...

ما را در سایت اخلاص در عمل را از حضرت علی(ع) بیاموزیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 9:59

صفحه بندی