به میدان رفتن حضرت ابالفضل عباس(ع)

خرید بک لینک



به میدان رفتن حضرت ابالفضل عباس(ع)


مطابقمعتبرترین نقلها اولین کسى که از خاندان پیغمبر شهید شد،جناب على اکبر وآخرینشان جناب ابوالفضل العباس بود،یعنى ایشان وقتى شهید شدند که دیگر ازاصحاب و اهل بیت کسى نمانده بود،فقط ایشان بودند و حضرت سید الشهداء.آمدعرض کرد:برادر جان!به من اجازه بدهید به میدان بروم که خیلى از این زندگىناراحت هستم.
جناب ابوالفضل سه برادر کوچکترش را مخصوصا قبل ازخودش فرستاد،گفت:بروید برادران! من می خواهم اجر مصیبت برادرانم را بردهباشم.

می خواست مطمئن شود که برادران مادری اش حتما قبل از او شهید شده اند و بعد به آنها ملحق بشود.
ام البنین و چهار پسر دارد ،ولىام البنین در کربلا نیست،در مدینه است.آنان که در مدینه بودند از سرنوشتکربلا بى خبر بودند.به این زن،مادر این چند پسر که تمام زندگى و هستی اشهمین چهار پسر بود،خبر رسید که هر چهار پسر تو در کربلا شهیدشده اند.البته این زن زن کامله اى بود،زن بیوه اى بود که همه پسرهایش رااز دست داده بود.

ادامه مطلب
اخلاص در عمل را از حضرت علی(ع) بیاموزیم...

ما را در سایت اخلاص در عمل را از حضرت علی(ع) بیاموزیم دنبال می‌کنید

برچسب: به میدان رفتن حضرت عباس,به میدان رفتن حضرت قاسم,به میدان رفتن علی اکبر,به میدان رفتن حضرت ابوالفضل,به میدان رفتن قاسم,به میدان رفتن قاسم بن الحسن,رفتن به میدان آرژانتین,رفتن به میدان ونک با مترو,رفتن به میدان شوش,فیلم به میدان رفتن حضرت عباس, نویسنده: بازدید: 255 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 14:25

صفحه بندی